SoundBlaster 1024 Live! Driver til W2k?
Fra : Plazm0id

Dato : 18-11-01 15:10

Jeg har nogle problemer med driverne til mit lydkort i w2k
Jeg har hentet de nyeste på CREATIVE's hjemmeside, men jeg kan kun få lyd ud
at de to FRONT-højtalere (tilsluttet GRØN på Sb-Live)
Der kommer altså ikke lyd ud af de to REAR-højtalere(tilsluttet SORT på
Sb-Live)

Det skal virke fordi jeg har testet den nøjagtig samme opsætning på samme
Pc, bare under Linux - og der virker det Fjong!

Hvilke drivere skal jeg prøve med? (den jeg hentede fra CREATIVE var
"SBLiveXPDrvUpdate.exe")