Toolbar
Fra : Me Too

Dato : 18-11-01 13:02

Når jeg skifter til en anden menu. f.eks i forbindelse med at jeg skal
bruge nogle af de standard tegninger som forskellige firmaer, Dansk
eternit, De forenede Teglværker etc., så forsvinder den Toolbar som
jeg selv har lavet. Kan man gemme den eller kopiere den over i en
anden bibliotek. I så fald hvor finder jeg den ?

Mvh
Kim

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 18-11-01 16:22

Og hvilket program er det så lige vi taler om ????

KP

Fra : Leif

Dato : 18-11-01 21:06

Hej Kim

Hvis vi taler om Autocad ,er der desværre tit lidt bøvl med egne toolbars,
pga mangel på
søgesti, men sådan her kan du få dem til at blive: lav en tilføjelse til
ACAD's egne toolbar, så
vil det funke i al evighed. Du slipper også for at Smileys i stedet for dine
egne figurer......

Leif