firewire hjælp
Fra : fido

Dato : 18-11-01 11:58

Hej,

håber der er en klog klog mand, der kan hjælpe mig. Jeg har købt et st-lab
ieee-1394 kort gennem compumail.dk, men kan ikke få det til at virke. Jeg
bruger win2000. Den finder kortet godtnok, og skriver firewire iee-1394
kort, men kommer med code-10, og et gult udråbstegn. Suk. Jeg har været
nettet rundt for at lede efter drivere, men det er ikke lykkedes. Har bakset
med lortet i en lille uge nu - er en smule desperat.

Please help

Fra : Sporten

Dato : 18-11-01 13:31

"fido" <12@12.dk> wrote in message news:9t845e$2lkt$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> bruger win2000. Den finder kortet godtnok, og skriver firewire iee-1394
> kort, men kommer med code-10, og et gult udråbstegn.

Det problem kender jeg godt.

prøv at udskifte dirveren med texas instrument ieee 1394 driver .
hvis det er texax instrument driveren der er installeret så prøv med den fra
microsoft.

det har før virket for mig under Win2k.(har ikke haft problemer med WinXP)

hvis det heller ikke hjælper kan du prøve at proppe den i et andet PCI slot.

MVH Sporten.
---------------------------------
ØL ER ØL OG OMVENDT
Blomsten:125245244

Fra : fido

Dato : 18-11-01 15:09

Hej

tak for svaret, jeg har prøvet at putte den i samtlige pci huller (lyder en
anelse desperat?), jeg kan ikke finde driveren på www.ti.com men den har 2
installeret nu .
1394bus.sys og ohci1394.sys - siger det nogen noget

[snip]

Fra : fido

Dato : 18-11-01 20:04

oohhh fandt nu texas driveren, men det hjalp ikke (har prøvet med samtlige
drivere win2000 har at byde på)
Stadig desperat