Chieftec kabinet i Danmark
Fra : Tom Hvitved

Dato : 18-11-01 11:08

Hej NG

Jeg har set på flg. Chieftec kabinet:

DA-01BD (http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm)

Desværre kan jeg ikke finde nogle forhandlere i Danmark, og jeg kunne
desuden også tænke mig at se lidt flere billeder af dette - tilsyneladende -
lækre kabinet. Håber der er nogen, der kan hjælpe.

-Tom Hvitved

Fra : Wolfman

Dato : 18-11-01 11:23

"Tom Hvitved" <tom@hvitved.dk> wrote in message
> [...]
tilsyneladende -
> lækre kabinet. Håber der er nogen, der kan hjælpe.

Hej Tom

Jeg har set kabinettet flere steder. Blandt andet hos www.studiedata.dk. Der
er også en test af kabinettet. Konklusionen er - som jeg husker det - at det
er et udmærket kabinet, med mange fine features. Et minus er dog, at PSU'en
tilsyneladende larmer lidt rigeligt.
Håber du kan bruge dette....!

M.v.h. o.s.v.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 18-11-01 12:52

SNIP

Ehm er ret sikker på de har det kabinet hos midtdata til 995 ...

Fra : dr. nrj

Dato : 18-11-01 14:27

>DA-01BD (http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm)

Det har jeg også overvejet - jeg har lige nu chieftec's full tower i
hvid plastik - men overvejer deres nye farver.
Ved nogle om den sølvfarvede i plastik ser godt ud - eller for plastik
agtig. Ellers bliver det den sorte udgave

>Desværre kan jeg ikke finde nogle forhandlere i Danmark, og jeg kunne
>desuden også tænke mig at se lidt flere billeder af dette - tilsyneladende -
>lækre kabinet. Håber der er nogen, der kan hjælpe.

www.proconsult.dk sælger chieftec og har gjort det i en årrække - der
kan du helt sikkert købe det - men de ligger i Odense (men jeg bor i
selv i Kbh og anvender dem alligevel, fordi det er et seriøst firma,
man kan stole på)

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Dxl

Dato : 18-11-01 17:23

www.mm-data.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-11-01 19:21

"Tom Hvitved" <tom@hvitved.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tilsyneladende -
> lækre kabinet. Håber der er nogen, der kan hjælpe.

www.midtdata.dk har det, men kun i sølv.
Men du kan da spørge om det ikke kan skaffes i sort.
Kabinettet er alligevel ikke lagervare.
Alle I andre forveksler DA-01BD med kabinettet DX-01BD
DA-01BD er et full tower kabinet.
DX-01BD er et miditower og er samme kabinet som Antec SX1030B SOHO
filerserver kabinet, men med anden strømforsyning.

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp