cdrom fejl hjælp
Fra : Funny Boy

Dato : 17-11-01 01:58

Hej alle
jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med det her.

når jeg sætter en data disk i min cdrom drev så fortæller den mig at det er
en audio cd
er der nogen der ved hvad der galt med den jeg håber at der er nogen der vil
hjælpe.

jeg modtager alt hjælp fra jer

hilsen Funny Boy

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 19-11-01 01:14

> [...]
er
> en audio cd
> er der nogen der ved hvad der galt med den jeg håber at der er nogen der

Den er ved at stå af. Har selv prøvet det nogle gange. De gange den har
gjort det ved mig, er der kun gået kort tid før cd-rom'en er holdt op med at
dreje rundt.
--

Mv. Flemming Nielsen

Fra : Funny Boy

Dato : 19-11-01 01:58

Jeg siger mange tak for hjælpen
men jeg tror at den er kommet til sig selv igen efter jeg har slettet et
program som går ind over min cdrom

jeg siger tak