Hvad/hvor læser du om netværk og sikkerhed~
Fra : ZUM

Dato : 18-11-01 00:28

Der er jo en trillion muligheder på nettet, men hvad er godt at have med i bussen?

"Alt om Net" virker rimeligt, men de minder lidt for meget om "Alt om Data" som min mor læser.
Det seneste jeg har læst i "Alt om Net" er CacheFlow artiklen, som mest minder om en sælgers drømmetale. :-/

Findes der et lidt mere seriøst blad på dansk eller engelsk, som både kan give et rimeligt overblik over
nyheder og samtidig har nogle gode dybe artikler om specifikke emner?
.....noget der kan fåes i kiosk i København?

Lad mig høre hvad der er godt!

mvh Jan

Fra : Carsten W. Smith

Dato : 20-11-01 15:10

Hej.

Hvad er'ed specifikt, du går efter? "Grundlæggende", "Avanceret", eller
hvad.

Jeg formoder at de grundlæggende hefter fra IDG: "Introduktion til Netværk"
og "Netværk i praksis" ikke har nogen interesse?????

Carsten.

Fra : ZUM

Dato : 20-11-01 21:24

Rimelig avanceret teknisk.
....og din formodning er korrekt.

Jeg 'sidder på' et rimelig fornuftigt netværk med redundans på 2 store routere, 2+2 primære firewalls, et par
sekundære firewalls, 7-8 store switche og en ordentlig bunke standard Cisco switche.

Det jeg vil have er overblik over nyheder.
....og når en nyhed bliver beskrevet/testet i en artikel skal det være grundigt og troværdigt.