HAMA-perler .. how to?
Fra : Marianne Høyen

Dato : 17-11-01 21:53

Hej

'Vi' er nået 'HAMA-perle'-alderen, og jeg har erkendt, at tingene har ændret
sig siden jeg arbejdede som medhjælp i en børnehave: min teknik til at
stryge perlerne sammen duer ikke længere!

Jeg plejede at lægge et stykke alufolie over perlerne og lægge et hedt
strygejern ovenpå. Så smeltede perlerne fint sammen. Nu smelter perlerne
stadig fint, men alufolien er ikke til at flå fra perlerne bagefter.

Hvad gør jeg galt ?

mvh

Marianne

Fra : Jan Dalgaard

Dato : 17-11-01 22:22

Marianne Høyen skrev i meddelelsen
<3bf6ce51$0$25375$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>strygejern ovenpå. Så smeltede perlerne fint sammen. Nu smelter perlerne
>stadig fint, men alufolien er ikke til at flå fra perlerne bagefter.

Brug bagepapir.

--
Med Venlig Hilsen
Jan Dalgaard

Fra : fruSkrap

Dato : 17-11-01 22:48

http://www.kandu.dk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-11-01 01:46

"Marianne Høyen" <hoyen@lundbak.dk> wrote in message
> [...]
> strygejern ovenpå. Så smeltede perlerne fint sammen. Nu smelter perlerne
> stadig fint, men alufolien er ikke til at flå fra perlerne bagefter.

jeg har godt nok aldrig hørt om at man kan bruge staniol til perler....
bagepapir eller visse typer madpapir er fortrineligt.....
held og lykke

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : fruSkrap

Dato : 18-11-01 09:52

Da vores børn var i HAMA alderen, kom jeg frem til at klippe bunden ud
af en alu-bakke (f.eks. fra leverpostejen) og bruge det som mellemlæg.
venlig hilsen
fru Skrap ;0)

http://www.kandu.dk/

Fra : Britta Gravgaard

Dato : 18-11-01 21:45

Hej vi bruger bagepapir det virker fint

Fra : MM

Dato : 19-11-01 18:51

Hej!
Prøv med bagepapir istedet for, det plejer at virke
Venlig hilsen Mia

Fra : Jan og Helle Ulm

Dato : 23-11-01 22:19

Hej !

Prøv med bagepapir, det gør jeg og det virker hvergang.

Hilsen Helle Ulm