100% ved afspilning af film på bærbar ?
Fra : testpersonen

Dato : 17-11-01 21:24

jeg har X postet den i Hardware og Ms-windows da jeg ikke helt ved hva
gruppe jeg skulle spørge i..

min bærbar.. en 1Ghz 256mb pc100 sdram og 8mb grafikram har store problemer
med at afspille
divx film.. den får 100% forbrug selv ved minimeret vindue ?? i fullscreen
er den helt gal...
Det er det samme i både 1024x768 og 800x600 ?? er der noget man kan gøre for
at få det til og virke ?? min stationære pc en 550mhz med 512mb ram og
geforce2gts kører jo udenproblemer...
det skal siges af DVD film kører uden problemer på den bærbar...

Testpersonen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-11-01 02:45

Hvilken Divx codex bruger du ?, prøv med en anden codex

Fra : testpersonen

Dato : 18-11-01 14:12

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> Hvilken Divx codex bruger du ?, prøv med en anden codex

Bruger nyeste divx codec.. 4.11 mener jeg det hedder...

Testpersonen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-11-01 20:59

Der finder mange forskellige codex, prøv 3.11 Alpha, den virker altid

http://www.divx-digest.com/software/divxcodec4.html
Downlink : http://www.divx-digest.com/software/divxcodec.html

Fra : testpersonen

Dato : 19-11-01 21:18

> Der finder mange forskellige codex, prøv 3.11 Alpha, den virker altid

Jow jow.. men nu har jeg fundet ud af at det rentfaktiskt virker aligevel..
man skal bare lade vær med at lave andet INDEN man afspiller en divx på
den.. så virker det helt OK.. :) også ud til TV't :)

Testpersonen

Fra : Chingachgook

Dato : 26-11-01 23:03

det kan godt være det er fordi du afspiller divx 3.0 og burger 4.11....
der er komplikationer når man gør dette! installer divx codec 3.11alpha også
installere 4.11. Når du bliver spurgt om 4.11 skal afspille 3.11 indhold
siger du NEJ!!!

hilsen
Chingachgook