72 pin ram
Fra : Martin Petersen

Dato : 17-11-01 18:46

Er der nogen der kender et (godt/billigt) sted at købe 72 pins edo ram?

mvh
/Martin

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 17-11-01 21:36

In article <YlxJ7.64$eC.2809@news.get2net.dk>, Martin Petersen wrote:
> Er der nogen der kender et (godt/billigt) sted at købe 72 pins edo ram?
http://www.bjtrading.dk er det eneste sted jeg kender der sælger det nyt, men
de er ikke specielt billige. Jeg vil foreslå dig at kigge i
news:dk.marked.privat.edb i stedet. Alt efter hvor store moduler du skal have
kan du nok få dem rimeligt billigt. (Jeg har en del 4 og 8Mb's liggende, hvis
du er interesseret, så send mig en mail)...

Mvh. Jonas

--
"All I ever wanted was to swim and drown my fear of swimming"
        -Kashmir (www.kashmir.dk)

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : THOMAS OLSEN

Dato : 18-11-01 11:43

Prøv Datatel på eks. Falkoner Allé. Jeg har selv lige købt 2x32 mb. edo der.
Prisen var 175 kr. for 32 mb.
De sælger også pr. postordre

Tjek evt. www.edbpriser.dk

Thomas

Martin Petersen <martin@REMOVEfyrreklitten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YlxJ7.64$eC.2809@news.get2net.dk...

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-11-01 12:24

"THOMAS OLSEN" <thol@get2net.dk> wrote in message
> Prøv Datatel på eks. Falkoner Allé. Jeg har selv lige købt 2x32 mb. edo
der.
> Prisen var 175 kr. for 32 mb.
> De sælger også pr. postordre
Det var også det jeg kom frem til - synes bare det var lidt dyrt, men det er
selvfølgelig ikke ligefrem det mest efterspurgte..

/Martin