Kan man blive professionel...?
Fra : Pegasus

Dato : 17-11-01 17:26

MIN DATTER SPØRGER:

Hej gruppe!

Kan man blive professionel rytter, hvis man ikke ejer sin egen hest?
Jeg er 15 år, og Jeg har i flere år gået til ridning på en rideskole i den
by, jeg bor i.
Det har altid været min drøm engang at dyrke ridning på proffestionel plan,
men efter som jeg hverken har egen hest eller er millonær, synes jeg det
lyder som en uopnålig drøm.
Jeg deltager i de stævner, der afholdes på min rideskole, og det er er også
nok lige nu, da jeg langt fra er dygtig nok til at være professionel.
Jeg kan selvfølgelig fortsætte med at ride på rideskoleheste mange år endnu,
men jeg vil bare gerne bruge ridning til noget andet end som
fritidsinteresse.
Jeg håber på svar snarest

Ps. lige et ekstra spørgsmål: hvordan kommer man af med "stævnenerver"?

Venlig hilsen
M.M.

P.S. Denne mail sendes to gange, da den tilsyneladende er gået tabt første
gang. Så undskyld, hvis den skulle komme to gange.