Lavvande
Fra : Claus Frørup

Dato : 17-11-01 16:53

Der var godtnok lavvande i Torsdags.
Her i torsdags, forsvandt de øverste 2 meter i hvert fald fra køge bugt.
Jeg fik en besked på los mobilos om at komme ned til havnen og tjekke
båden..... og hold da helt op... Den hang i fortøjningerne og havde
trukket den ene pæl skæv. Heldigvis var nabopladsen tom, men på den
næste plads igen ligger der en motorbåd. Det var ejeren af den motorbåd
der havde bedt havnekontoret om at få fat i mig.... Han var jo blevet
lidt nervøs fordi min mast svævede kun 10 cm over hans styrehus.
Nå, der var nu ikke så slemt. Vandet kom, og det gode skib KIRI rejste
sig op igen

--

Så blev jeg endelig skipper på egen båd igen. Se billederne af KIRI.
http://home.worldonline.dk/~cfroerup/ Klik på "Min nye båd"