Trist dag
Fra : Morten Skjershede

Dato : 17-11-01 14:10

I går måtte vi med tungt hjerte sige farvel til vores- næsten 16 årige-
gamle Cornish Rex, Jourdans New Dubbi (kaldet Dubbi).
Vi måtte give op overfor en kronisk urinvejsinfektion, som har været forsøgt
slået ned med utrallige pennicilin kure.Vi kunne ikke mere byde hende, at
skulle døje med det tilbagevendende problem og mere lidelse.
Men hvor er det dog en tung beslutning at tage!
Hun har været jordens kærligste og loyale lille mis, brav til det sidste.
Hun har heldigvis haft et langt og godt liv, til tods for visse
genvordigheder. Hun havde den lykke at føde 5 dejlige killinger, passe og
opdrage dem . Desværre blev hun syg kort efter hun havde født og måtte have
opereret en stor del af underlivet bort, og dermed desværre også muligheden
for at få killinger igen.
For lidt over et år siden måtte hun igennem en opreation igen, da hun havde
fået en cyste på den ene tå, med en bortoperation at tåen til følge.
Nu har hun fået fred. Vi sidder tilbage med vore meget røde øjne og savner
hendes snakken, hoppen op på køkkenbordet og lappe vand fra vandhanen i sig,
møven op på skuldrene og lægge sig som en pelskrave om ens hals mens man
sidder ved computeren. Gå i seng unden hun kommer og putter sig i ens nakke,
som hun troligt og loyalt har gjort hvert eneste aften i næsten 16 år.
Nu hviler hun tryg under akacietræet i haven!
Heldigvis har vi vort andet øjesten Kiba vores 6 år gamle Hellig Birma og
mon ikke der om et stykke tid, når sorgen er på afstand kommen en ny lille
dejlig mis i vort hjem og hjerter.

Morten & Ulrich
Yeoman
http.//www.yeoman.subnet.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-11-01 14:22

Åh det var en trist historie, men sender trøstetanker herfra.
Glæder mig til at høre, om der kommer en ny lille mis i jeres hjem *S*

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : S.J & L.T.

Dato : 17-11-01 21:19

Kære Morten og Ulrich.

SNØØØØØFT!!
Hvor er det bare sørgeligt!!!
Det er virkelig forfærdeligt at sige farvel til et elsket medlem af
familien -også selvom det ikke drejer sig om et menneske. Efter at have haft
Dubbis selskab i 16 år, virker det vel somom hun har været der altid.... og
jeg kan forestille mig at hun efterlader en masse gode minder -og et stort
tomrum.
Mine tanker går til jer allesammen.

Kærlige Hilsner Fra
Linda
(-der aldrig er kommet over gamle Hvidmis' død. Hvidmis blev kørt over af en
bil som 17-årig
Hun havde også bare altid været der, siden hun som lille killing, flyttede
ind i mit bardomshjem, da jeg var blot 3 år. )

Fra : Denise

Dato : 19-11-01 07:53

Hej Morten
Det er bare så trist at miste en ven. Håber 16 års gode minder kan hjælpe
lidt.
Jeg er sikker på Kiba får ekstra kærlighed for tiden.
Medfølende hilsner Denise