HJÆLP... min skærm er død
Fra : Jan Guldhammer Thoms~

Dato : 16-11-01 22:34

jeg ved ikke om dette er den rigtige nyhedsgruppe men prøver alligevel.

min computerskærm er gået til de evige computerskærmesmarker,

det drejer sig om en Sony model CPD-300SFT5
er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe diagrammet over skærmen,
da jeg kender en som kan reparere den

jeg har selvfølgelig prøvet Sony, men de vil ikke udlevere diagrammet til en
privat,
så hvis der er nogen der ligger inde med diagrammet, eller kender et sted på
nettet
hvor jeg kan få hjælp, ville det hjælpe mig meget.

på forhånd tak

Jan Thomsen
jgt@thomsen.mail.dk