Password til hd drev
Fra : x

Dato : 16-11-01 21:11

Jeg søger et program jeg har haft for et par år siden men har desværre glemt
hvad det heder
Eks. Jeg kunne give mit d drev et password og så blev drevet usynlig først
når jeg skrev
det rigtige password blev det tilgenelig igen .
Er der en der ved hvad det hedder og hvor det kan hentes/købes

ole

aptiva@post.tele.dk

Fra : supermand

Dato : 17-11-01 03:40

"x" <aptiva@post.tele.dk> mumlede noget i

> Er der en der ved hvad det hedder og hvor det kan hentes/købes

jeg mener at magic folders kunne noget i den stil.. det kunne ihvertfald
skjule mapper, kan ikke huske m.h.t drev. jeg går btw ud fra vi snakker
win32 her.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 17-11-01 06:45

x wrote:

> [...]
> det rigtige password blev det tilgenelig igen .
> Er der en der ved hvad det hedder og hvor det kan hentes/købes

Som Alex plejer at sige: Det må du vidst have overset, da du læste
FAQ'en.

Det står nemlig lige her:

http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc#beskytte

--