Efterlyser teksten på en julesang
Fra : B&P

Dato : 16-11-01 20:34

Hejsa..

Jeg efterlyser teksten på :

På loftet sidder nissen og spiser julegrød.

Har søgt over alt på nettet ,men den eneste jeg kommer frem til er, på
loftet sidder nissen med sin julegrød og det er IKKE den.

Hvis du har ,ville jeg være meget glad for at få teksten.

MVH.

Bente

Fra : Leon Johannessen

Dato : 09-12-01 10:42

Hej!
Du kan finde den på
http://users.cybercity.dk/~bbe4017/sange.html#plsn

Hilsen Leon

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 09-12-01 14:50

Sun, 9 Dec 2001 10:42:17 +0100, skrev "Leon Johannessen" <oz1ld@pc.dk>
:

>Du kan finde den på
>http://users.cybercity.dk/~bbe4017/sange.html#plsn

Jeg tror nu nærmere det er denne her sang, Bente er ude efter:

Nissen sad på loftet
og spiste julegrød
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,
og det ku nissen li'.

Så kom nissens piger
med røde kjoler på
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,
og det ku nissen li'.

Så kom nissens drenge
med røde huer på
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,
og det ku nissen li'.

Så kom nissens kone
hun er så sød og rar
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,
og det ku nissen li'.

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens