Fra mailbox til imap?
Fra : Steen Suder

Dato : 16-11-01 16:17

Jeg har skiftet en gammel mailserver (Linux, Sendmail, std.
/var/spool/mail/<user> mailbox og pop3) ud med en ny (Linux, Postfix,
Courier-imap, Maildir etc.).

Jeg har som sysadm alle de gamle /var/spool/mail/* filer og dem vil jeg
gerne have kopieret/flyttet/genleveret til den nye server.

Den nye server står i den gamles sted og den gamle fungerer stadigvæk.

Hvilken lækker one-liner (el.lign.) kan jeg bruge til at få den gamle
mail over i den server at ligge?

--
Mvh.,
Steen Suder

Fra : Claus Alboege

Dato : 16-11-01 18:36

Steen Suder <cab@earthling.net> writes:

> [...]

> Den nye server står i den gamles sted og den gamle fungerer stadigvæk.

> Hvilken lækker one-liner (el.lign.) kan jeg bruge til at få den gamle

Tag et kig på:

http://mirrors.sunsite.dk/qmailwww/top.html

og søg efter mbox2maildir.

/Claus A