Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Lette penge :-)
Fra : Peter Jensen

Dato : 16-11-01 14:26

Er der en let måde hvor man kan tjene nogle penge på nettet uden at risikere
noget

Peter Jensen
Frederiksberg

Fra : Idebank

Dato : 16-11-01 20:57

Hvis du har en mobil telefon...
så se her : http://www.dynamicsms.com.au/intro.asp?ref=004540831909&refc=279

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-11-01 01:22

Idebank skrev:

>Hvis du har en mobil telefon...
>så se her : http://www.dynamicsms.com.au/intro.asp

Jeg er bange for du ikke mere får noget ud af at henvise til URLen med
den referrer-ID, sådan som du har spammet div. nyhedsgrupper med den!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/

Fra : Isaac

Dato : 17-11-01 03:00

>Jeg er bange for du ikke mere får noget ud af at henvise til URLen med
>den referrer-ID, sådan som du har spammet div. nyhedsgrupper med den!

Årh...lad dog være....
Det var da et relevant link.
--

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-11-01 14:17

Isaac skrev:

>Årh...lad dog være....

Du kan tro jeg ikke vil, nej.

>Det var da et relevant link.

Måske, men ikke relevant i alle de grupper Idebank har spammet. Han
har postet indlæg i grupper hvor sådan noget overhovedet ikke hører
hjemme.

FUT: dk.admin.netmisbrug

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Mark Beaumont

Dato : 29-11-01 03:18

"Isaac" <dsl29362@vip.cybercity.dk> skrev
> Årh...lad dog være....
> Det var da et relevant link.

DynamicSMS er nok ikke helt enig med dig.

Dear Sir/Madam,

In accordance with our TOU and Spam Policy, member
004540831909 - a.k.a 40831909 - has been blocked from
entering our site.

We trust that this will meet with your approval.

Our apologies for the irritation.

Yours sincerely
Nic
DynamicSMS Anti-Spam Team

Fra : Dj Koch

Dato : 17-11-01 09:31

Først vil jeg lige sige at denne mail godt kan betegnes som en slags spam,
men eftersom manden selv ønsker at få nogle links kan jeg ikke se det
forkerte i at hjælpe ham

Jeg ville bare sige at jeg har lige meldt mig til et panel hvor man skal
besøge hjemmesider og ved det får man 2-8 US$ (15-60 kroner) pr. side. Det
kræver kun et par minutter pr. dag , så det er jo ikke så galt.

Man kan tjene mange penge hurtigt. Jeg har en kammerat som på 3 måneder fik
en check på 520 dollars (godt 4000kr. skattefrit hvis man ikke selv opgir
det Tjek det ud. Undskyld hvis jeg har spildt din tid.

Hvis du tilmelder dig så må du gerne skrive djkoch som referral Man
tjener penge for hvert led man får, så det er bare med at tilmelde sig og så
derefter få nogle "referencer" (læs nedenstående for flere oplysninger)...
Tjek det ud her og tilmeld hvis du har lyst

http://www.nitroclicks.com/join.phtml?refered=djkoch

Yderligere information på ovenstående link eller læs her:

Nitroclicks will pay you, typically, 4-7$ to perform a task, such as
visiting a website, or signing on to a malinglist. You will receive 20-30
tasks each month, wich will give you an income of 100$+ per month.

Furthermore, you can refer people to the program (as I am doing), which will
give you an EXTRA income, of 10% of the earnings of your direct referrals,
and 5% on indirect referals, down to the 5. level.

You can do quite well without referrals, but at the moment I am making more
than 10$ A DAY on my referrals ALONE... that's 300$ A MONTH!!! ... totalling
400$ a month ... for a few minutes work a day. Really!

just use this link and read about it - or sign up
http://www.nitroclicks.com/join.phtml?refered=djkoch

Fra : j o e y

Dato : 19-11-01 18:54

Jeg blev så inspireret af din posting, så jeg har besluttet at prøve det
selv.... som studerende kniver det jo engang i mellem med pengene !

dj koch - fordi det er dig jeg fik ideen fra, så skal jeg nok skrive dig som
min "referrel" ...

joey

Fra : Dj Koch

Dato : 20-11-01 00:07

jeg takker
Jeg er selv studerende, så jeg ved hvad du mener - jeg glæder mig til jeg
når de 500 $ så der kommer en stor check, som bare lige skal veksles i
banken
hygge

Dj Koch
Flower# : 21024743

Fra : j o e y

Dato : 20-11-01 00:27

ja, ja, --- der står $ i mine øjne

jeg har lige mailet et spørgsmål til Nitroclicks - men det kan være du ved
det! "ved du hvor hurtigt man kan unsubscribe de nye registreringer ! Fx
hvis jeg ikke gider og have 10 accounts hos forskellige sites, kan jeg så
godt cancel'e dem alle sammen nu her, lige efter at jeg har aktiveret dem og
fået mit "fee" ?"

hygge

joey

ps: mit id er Puma - hvis du skulle støde på det

Fra : izeqb

Dato : 20-11-01 01:41

On Tue, 20 Nov 2001 00:26:49 +0100, "j o e y"
<blackjoey83@IHATESPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>godt cancel'e dem alle sammen nu her, lige efter at jeg har aktiveret dem og

Du giver lige besked om hvad de svarer tilbage ikke

Fra : Dj Koch

Dato : 20-11-01 21:31

se anden post

Fra : Dj Koch

Dato : 20-11-01 07:38

Du kan unsubscribe lige så snart du har modtaget firmaets "confirmation
letter" - altså når du modtager en email fra det firma du har skrevet dig op
til, hvor der står noget med "Welcome to XXXXXXXXXX, You are now a member
osv...."
Dvs at du kan melde dig fra så snart du har fået denne mail. Bare gem denne
Email, så hvis Nitroclicks skulle forlange at se et bevis for at du er
blevet registreret, så kan du vise dem mailen....
Håber det er svar nok
Ellers så skriv igen ...
hygge