TDK's server. Problemer?
Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-11-01 14:28

Hej!

Er jeg den eneste der ikke har noget fra det seneste døgn?!?

Jonny.

Fra : Madsen

Dato : 16-11-01 17:09

"Jonny Jensen" <a@b.com> skrev:

> Er jeg den eneste der ikke har noget fra det seneste døgn?!?

Nej, du er ikke alene.

Efter sigende skulle det dog være løst, men jeg synes ikke det
kører helt tilfredsstillende endnu:

<http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/index.php?id=31929>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 16-11-01 17:29

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Efter sigende skulle det dog være løst, men jeg synes ikke det
> kører helt tilfredsstillende endnu:
>
> <http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/index.php?id=31929>

Faktisk så kører det slet ikke kan jeg se.
Dtext er fuldstændig død og indlæg sendt via news.tele.dk er
evigheder om at nå frem.

Tjek evt. selv <news:tele.internet.news-service>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-11-01 01:41

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dtext er fuldstændig død og indlæg sendt via news.tele.dk er
> evigheder om at nå frem.
>
> Tjek evt. selv <news:tele.internet.news-service>

Jeg kan heller ikke se noget fra de sidste par døgn over TDC's nyhedsserver
og kan heller ikke se mine egne indlæg.
MEN kun når jeg bruger Outlook Express (både 5,5 og 6,0 - Har lige
opdateret)
Virkeligt besynderligt :-/
Bruger jeg Xnews kan jeg se det hele, figure that!
Men da Xnews er lidt "corky", og jeg er flasket op med Microsoft fra mine
første spæde EDB-dage, er jeg usikker i brugen af Xnews, og den driller .
Så nu har jeg switchet til Sunsite.dk og bruger igen Outlook express.
Der kører det! Lidt langsommere, men nu kan jeg da se alle indlæggene igen.
Hopper nok tilbage til TDC, når deres problemer er løst!

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Henrik Dissing

Dato : 18-11-01 15:30

On Sun, 18 Nov 2001 01:40:32 +0100, Jesper Nielsen wrote:

>Jeg kan heller ikke se noget fra de sidste par døgn over TDC's nyhedsserver
>og kan heller ikke se mine egne indlæg.

Følg med i tele.internet.news-service, hvis I ønsker at vide hvad der sker
og hvordan I kommer om ved problemet. Den gruppe kører som den skal pga. det
unormalt store flow i den nuværende situation.

Generelt kan der forventes problemer 2-3 dage endnu, men så skulle de
enkelte grupper gerne begynde at fungere normalt igen. Jo flere artikler vi
poster, jo før sker det

Venlig hilsen
Henrik Dissing