jeg har et unlock kit til nokia i overskud
Fra : Claus Jensen

Dato : 15-11-01 18:37

det er købt hos gogo telecom, det indeholder alle adaptere og en cd med et
unlock prg + et håndfri org. til 3210 /3310.................

jeg skal have 400 kr.eller nogle fede dvd film for det, og det er i kolding

mvh Claus Jensen

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 15-11-01 21:45

"Claus Jensen" <duplo@get2net.dk> skrev i

> [...]
> et unlock prg + et håndfri org. til 3210 /3310.................
>
> jeg skal have 400 kr.eller nogle fede dvd film for det, og det er i

Forkert gruppe... prøv dk.marked*

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-11-01 07:03

Claus Jensen skrev:

>jeg skal have 400 kr.eller nogle fede dvd film for det, og det er i kolding

Brug venligst news:dk.marked.privat.telefon.mobil til køb/salg.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...