Dato scroll
Fra : N2000

Dato : 15-11-01 15:47

Hej

Jeg står og mangler et script som skal kunne flg.:

jeg vil have en alle dagene for en måned stående på en linie. men den skal
ikke vise alle dagene. Det skal være sådan at man kan klikke på pilen til
højre for at se de datoer der er længere mod højre. og klikke på venstre pil
når man vil tilbage. Noget lign dette her:

<-- |1 2 3 4 | -->
Klikker man på højre piil skal det se nogenlunde sådan her du:
<-- | 5 6 7 8 | -->

Håber der er nogen der har set et sted hvor man kan finde koden eller nogen
kan give mig et hint. Det skal lige siges jeg er ret ny i JavaScript
verdenen.

MVH Peter M

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 16:50

Thu, 15 Nov 2001 15:46:59 +0100, skrev "N2000" <naked@pc.dk>:

> [...]
>højre for at se de datoer der er længere mod højre. og klikke på venstre pil

Prøv at kig på
<http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/scrollerlink.htm>.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : N2000

Dato : 15-11-01 17:42

> Prøv at kig på
> <http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/scrollerlink.htm>.
> --

Tusinde tak for det. Det var lige det jeg søgte

MVH Peter M