Zywal 10 og VPN
Fra : MJ

Dato : 15-11-01 14:28

Hej..

Jeg har en Zywal 10 firewall, og efter der er kommet ny firmware som
understøtter VPN, vil jeg gerne vide lidt mere om hvordan det fungere og
konfigureres.

Jeg har et mindre netværk med en NT4 server, og vil gerne kunne logge på
nettet fra min PC hjemme.

Er der nogen der har erfaring og/eller henvisning til yderligere information
?

Hilsen

Morten Jensen

Fra : TDC

Dato : 17-11-01 04:02

"MJ" <no_mail@mail.dk> wrote in message

> Jeg har en Zywal 10 firewall, og efter der er kommet ny firmware som
> understøtter VPN, vil jeg gerne vide lidt mere om hvordan det fungere og
> konfigureres.

Læs f.eks.: http://www.zyxel.dk/danskfirewall.htm

Niels

Fra : TDC