Gode hesteblade, gerne kategoriseret i omr~
Fra : Jon Bendtsen

Dato : 15-11-01 11:12

Hvilke hesteblade læser i andre iøvrigt, og hvilke
områder omhandler de ??

Jeg læser selv LandsBladet hest der vist nok udgives af
landboforeningerne. Det er et dejligt alround blad, der
beskæftiger sig med alt omkring heste, dog mindes jeg ikke
at have set noget omkring kørsel i det blad. Men jeg har
set mange gode artikler omkring heste, hestehold, dvs.
bokse, stalde, folde, osv. hesteuddannelse, fx.
førryttertræning, tilridning, dressur, spring. Der har
også været omkring trailere, ridebaner, fodring, osv.
Alt i alt synes jeg det er et godt blad, mest for dem
der selv har hesten derhjemme, men også for folk der har
den opstaldet ude i byen.

Når ja, så læser jeg jo også engang imellem min søsters
gamle penny blade :) men det er nu mest for de søde
historier :)

ion++

"klip unødig text væk", "svar nedenunder" og "ingen krydspost"
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Anet

Dato : 15-11-01 13:19

"> --

> Jeg har nogle meninger, blandt andet: "post i den rigtige gruppe",
> "klip unødig text væk", "svar nedenunder" og "ingen krydspost"
> http://usenet.dk/netikette/quote.html

Undskyld med hvad er krydspost????

hilsen

Anet

Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 15-11-01 22:03

On Thu, 15 Nov 2001 13:18:32 +0100, "Anet" <anet@email.dk> twrote:

>"> --

>Undskyld med hvad er krydspost????

Det er en irriterende vane nogle brugere af nyhedsgrupper har med at
sende det samme indlæg til flere forskellige nyhedsgrupper. For
eksempel er jeg som lægestuderende interesseret i både dk.helbred og
dk.videnskab.sundhed, og oplever tit, at folk sender deres spørgsmål
til begge disse grupper, med det resultat, at den samme "diskussion"
kører to steder. Det er jo egentlig meningen, at man skal udvælge den
gruppe der passer bedst til det man vil skrive indlæg om, men det er
langt fra alle der respekterer dette - og mange brugere bliver noget
irriterede over, når andre kryds-poster.

Mange hilsener

Linda

Fra : Anet

Dato : 16-11-01 07:08

Tak for svaret.

hilsen

Anet

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 17-11-01 17:34

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> skrev i en
> [...]
> områder omhandler de ??
> Når ja, så læser jeg jo også engang imellem min søsters
> gamle penny blade :) men det er nu mest for de søde

Jeg har for nyligt helt nostalgisk "gennempløjet" mine gamle "Min Hest"
blade. Bliver det blad stadigvæk udgivet? Jeg synes ikke at jeg har set det
i handelen i flere år - det nyeste af mine var vist fra 1982.

Jeg kender ikke de blade der bliver udgivet nu - men når min datter på 7 år
har lært at læse så skal vi jo nok til at købe "børnehesteblade" igen. Så
hvis I kan anbefale et blad vil jeg også gerne høre om det.

Lisbeth