HOV!!
Fra : Rasmussen

Dato : 15-11-01 10:52

I behøver ikke at kriste mig for det hele
Frederik har falktisk fået et hjem for 2 år siden hos en katteglad familie,
så vil jeg jo ikke bryde ind og tage ham tilbage, hvor han faldt godt ind..
jeg har snakket med Frederiks nye ejer, og hun forstår godt men hun er glad
for at jeg synes det er okay at de har ham..

Jeg har allerede afskaffet en sød killing en sort/hvid mis, ved navn Musse.
hun falder godt herhjemme, jeg har en rigelig katteudstyr forvejen, som jeg
har gemt den, De er nu til Musse..

Og vær sød at ikke krisktere mig mere for den hele TAK!!

Karina

under: HJÆLP! hvad jeg skal gøre og HJÆLP! lykkes nu..

Fra : Line Wolff

Dato : 15-11-01 11:00

Hej Karina

Jeg kan jo ikke udtale mig på de andres vegne, men jeg tror ikke nogen
prøver at kritisere dig. Folk undrer sig bare over at du i et indlæg skriver
at du ikke må holde kat der hvor du bor, og så i et andet skriver at du nu
vil have en ny kat.

Men jeg håber da at I får det godt, dig og Musse.

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 15-11-01 13:00

"Rasmussen" <hyundai@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> I behøver ikke at kriste mig for det hele
> Frederik har falktisk fået et hjem for 2 år siden hos en katteglad
familie,

ja men det vidste du ikke da du i sidste uge så den kat du troede
måske kunne være Frederik .. og du skrev da at du ikke ville tage
katten ind selv om det meget vel kunne være Frederik .. fordi du ikke
måtte have dyr hvor du bor nu .. og det er så det ...

Men havde det været min kat jeg måske så gå ude havde jeg ikke brugt
tanker på at finde ud af om det kostede penge at få aflæst øremærket
... missen var røget med til nærmeste dyrlæge uden tanke for hvad det
ville koste ..

Jeg føler helt sikkert at du under dække af at du ikke måtte have dyr
der hvor du bor nu faktisk var godt i gang med at fraskrive dig evt .
ansvar for Frederik .. eller et andet levende væsen ... og
ansvarsløshed og dyrehold hører ikke sammen ...

> [...]
Musse.
> hun falder godt herhjemme, jeg har en rigelig katteudstyr forvejen,

Om du tager det jeg skriver som en kritik eller ej er jeg sådan set
perlende ligeglad med (men skulle der mon ikke have stået anskaffet i
stedet for afskaffet???).. men jeg synes din ansvarsløshed fortsætter
til det håbløse .. for en uge siden afskar det , at du ikke måtte
holde dyr hvor du bor nu, dig fra evt. at tage ansvaret for en kat du
troede kunne være din .. nu anskaffer du dig gud hjælpe mig en killing
.... skønt du udmærket ved at man altså stadig ikke må have dyr hvor du
nu bor .. hvad i himlens navn har du tænk dig at stille op med lille
musse når du får besked om at hun enten skal ud af huset eller du må
flytte??? hvor er din ansvarsfølelse for dyret når du vil udsætte et
dyr for en risiko for at skulle skifte hjem ... ????

At du har katteudstyr er jeg sådan set fuldstændig ligeglad med .. det
er ikke det vigtigste og det opvejer slet ikke at du handler
ansvarsløst og tankeløst overfor et lille dyr .. og tilsyneladende
helt har slået fornuften fra .. hvad har du tænkt dig at gøre når
meldingen lyder at din kat skal fjernes fordi man altså ikke må have
dyr der hvor du bor... ???

ovenstående er ikke skrevet for at kritisere dig men i ... mener jeg
... retfærdig hame over hvor tankeløs, egoistisk og uansvarligt et
menneske kan være ..
mvh Ami