Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
tjen nogle hurtige nemme penge uden risiko
Fra : moneymaker

Dato : 15-11-01 04:06

Hej, her er et lille tip.

Dette link
http://www.nitroclicks.com/join.phtml?refered=warhawk

fører dig til en hjemmeside hvor du kan registrere dig. Det får du 6 US
dollars får.
Princippet er at du herefter modtager mails, som linker til forskellige
sites på nettet hvor du skal registrere dig.
Det hele er gratis. Du får gennemsnitlig 5 Dollars pr. link !!! Det ligger
på mellem 1 - 8 US dollars.
Når du har fået 500 US dollars får du tilsendt en check. Jeg har på 1 dag
tjent 120 US dollars.
Brug mit link, og når du vil sende link videre til dine venner/bekendte
eller andre som er interesserede i mange penge, så send dit "eget" link
videre. For man får ca. 10% af de andres indtægt som de naturligvis ikke
bliver snydt for.
Der er ikke noget med at man skal satse penge. Nitroclick tjener nok selv en
hel del på at man bruger deres firmalinks til andre osv.

Alt i alt godt for os alle.....

Fra : Mark Beaumont

Dato : 15-11-01 05:15

"moneymaker" <real_warhawk@hotmail.com> skrev
> Hej, her er et lille tip.

Læser du aldrig hvilke betingelser der gælder, for de aftaler
du indgår?

Vh Mark

Fra : moneymaker

Dato : 15-11-01 12:51

Som sagt er der ikke nogle aftaler der er bindende eller koster noget.
Det er kun hvis du selv forlænger aftalen eller opgraderer til f.eks. Gold
membership etc.

vh.
Moneymaker

Fra : Mark Beaumont

Dato : 15-11-01 18:24

"moneymaker" <real_warhawk@hotmail.com> skrev
> Som sagt er der ikke nogle aftaler der er bindende....

Nu tænkte jeg mere på disse par linier, fra http://www.nitroclicks.com:

In simple terms spam is a message that advertises goods
or services that you send to someone without their prior
consent or in the absence of a previous relationship.
We will not tolerate spam....

Gruppen er ikke beregnet til reklame og oplag.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge

FUT: dk.admin.netikette

Vh Mark

Fra : moneymaker

Dato : 15-11-01 22:17

Ok sorry

Fra : j o e y

Dato : 20-11-01 00:41

hvor går grænsen mellem et godt økonomisk råd og spam ?? hehe.... den er
lidt tricky, ing!

Fra : B O M

Dato : 04-12-01 11:58

"j o e y" <blackjoey83@IHATESPAMhotmail.com> wrote in message
> hvor går grænsen mellem et godt økonomisk råd og spam ?? hehe.... den er
> lidt tricky, ing!

F.eks. ved at lade være med at skrive sit "ref" med når du giver en URL til
den slags.

BOM

Fra : j o e y

Dato : 05-12-01 18:04

> F.eks. ved at lade være med at skrive sit "ref" med når du giver en URL
til
> den slags.

I hear you

joey