Vis dot filer i ftp program
Fra : ist

Dato : 14-11-01 21:14

Hej
I mit arbejde med PHP er der noget der driller mere end andet.
Det der nu driller mest er at jeg ikke kan se mine dot filer (f.eks.
..htaccess) via ftp programmet CuteFTP eller FTP Commander.
Er der noget galt med mit FTP program eller er det Serveren der er sat
forkert op ?

FTP programmet kan godt se den lokale dot fil

Hilsen
Ivan

Fra : Niels Andersen

Dato : 15-11-01 07:45

"ist" <fam.trampedach@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> .htaccess) via ftp programmet CuteFTP eller FTP Commander.
> Er der noget galt med mit FTP program eller er det Serveren der er sat

I unix er dot-filer "skjulte". I stedet for at lave "hidden" som en form
for "parameter" til filen, angives det altså som en del af filnavnet.
Du skal derfor sætte din ftp-klient op til at vise skjulte filer.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Mads United

Dato : 15-11-01 13:19

list -a

Fra : ist

Dato : 18-11-01 15:07

Mads United skrev i meddelelsen
<3bf3b279$0$339$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>list -a

Hej
Hvis jeg bruger kommandoen i FTP Commander kommer følgende fejl
< 425 Ingen date forbindelse: No such file or directory
Så jeg forstår stadig inegn ting.

ist