Langsom disk
Fra : Soren Pedersen

Dato : 14-11-01 20:36

Er der nogen der har en forklaring på hvorfor min DTLA307045 (46G ATA100)
kun har en transferratre på ~2Mb/sec (iflg Sandra) ? - Det er uanset om den
sidder for sig selv, eller om den sidder som slave - Den er endvidere testet
i 3 pc'ere med samme resultat (ca)....IBM's testprogram - Som vist er ret
grundigt finder ingen fejl.....Kabler er rigtige, DMA ok....Den bliver
rigtigt detekteret......Hvad h...... er der galt ?....Jeg GIDE næsten ikke
det bøvl med at sende den til IBM.....

Jeg har lyst til at prøve en lowlwvwl format....Men hvad pokker skulle det
gavne (?)

Mvh
/Søren

Fra : Suffo

Dato : 15-11-01 09:22

Kører du med ultra DMA kabler, ellers prøv at kigge lidt i BIOS, jeg havde
samme problem, så fandt jeg nopet inde i min BIOS der hed noget med disk
speed, pludselig fik jeg loadet windows 66 % hurtigere, det var S.......
dejligt, når man sidder med en ATA 100 disk der egentlig kun kørte ATA
33 men nu kør det fint

MVH
Suffo