Nyt MB, CPU og Ram.
Fra : Jens.

Dato : 14-11-01 14:10

Jeg har kig på følgende:

Asus a7v-266
AMD Palomino 1600+ XP
Coolermaster up to 1.4
Apacer DDR Ram 256 MB, PC 266, 133MhZ

Jeg går ud fra at det kan køre sammen - men er lidt i tvivl med rammene, er
det ok?
Der skal ikke OC så min nye køler burde være nok

Tak for hjælpen og god Jul

Regards Jens.

Fra : Jens Mørup

Dato : 14-11-01 15:24

Det ser ok ud!
Du kan eventuelt købe en Titan D5T istedet for din Coolermaster. Det er med
en 80mm blæser, så den er mere lydløs. (125.- hos www.shg.dk)

Fra : Suffo

Dato : 15-11-01 09:34

Handl ikke ved SHG jeg fik engang en Ekstra regning fra dem hvor de ville
have 400 kr. men det viste sig at de skyldte mig 10 kr. UHADADA. Men det er
vist kun sket engang. Jeg har ellers haft gode oplevelser med dem. Og ja den
store blæser er bedre. Og så slipper man for den irriterende støj

MVH
Suffo