Lydkort i PCMCIA-kort
Fra : Christian

Dato : 14-11-01 13:27

Hej NG!
Jeg kunne godt tænke mig et lydkort til min bærbare PC af ældre dato, derfor
:
Er der nogen af jer der ved om man kan får et lydkort, som er implementeret
på et pcmcia-kort til en bærbar computer?
I så tilfælde hvor?

Fra : M. Aa. J.

Dato : 14-11-01 17:26

Du kan muligvis opdrive et Roland SCP-55. Det kostede ca. 3000 kr. i 1996/97
kan jeg huske.

Det er et professionelt lydkort, men det gør vel ikke noget.

kontakt roland danmark for nærmere info.

Venlig hilsen
M. Aa. J.

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 14-11-01 17:55

"Christian" <bok7a@kom.auc.dk> wrote in news:9sto21$r05$1@sunsite.dk:

> [...]
> Er der nogen af jer der ved om man kan får et lydkort, som er
> implementeret på et pcmcia-kort til en bærbar computer?

Brugt? prøv at spørge i dk.marked.privat.edb.

--
Med venlig hilsen Esben
støt en god sag: www.stopcopydan.dk