rs("start_tid") nogen stjæler tiden
Fra : Anders P

Dato : 14-11-01 13:09

Hej

response.write(rs("tid_start")) giver dato+tid

men når jeg sætter værdien ind i en input form, så returnere den kun dato
?!?!??!

<form.... <input.... value=<%=rs("tid_start")%> giver kun dato???

Jeg vil have både dato og tid stående i value.

Jeg sidder nu laver en workaround, men kan det virkelig være rigtigt?

Hvad er det jeg overser ?

formatdatetime vil kun give mig enten tid eller dato, skal jeg virkelig
samle selv ?

Fra : Anders P

Dato : 14-11-01 13:36

> [...]
>
> <form.... <input.... value=<%=rs("tid_start")%> giver kun dato???
>
> Jeg vil have både dato og tid stående i value.

Jeg glemte " " i Value, derfor fejlen,
så nu er det løst.
Hvor dum må man være !!!!