Referere til <IFRAME ID>
Fra : Morten Bonderup

Dato : 14-11-01 13:10

Hej,

Jeg arbejder p.t. på et dokument hvor jeg genererer nogle (skjulte) IFRAME
elementer. Disse elementer generes ud fra en database og tildeles dermed en
ID på baggrund af et databasefelt.

fx

<IFRAME id="<%= objFileItem.Name %>" SRC="<%=filsti+objFileItem.Name %>"
STYLE="display:none">
</IFRAME>

Hvorledes refererer jeg til et sådan felt fra en JavaScript kodeblok??? Med
enten et tal eller en variabel?

mvh Morten

Fra : Thomas Mollerup

Dato : 14-11-01 22:02

"Morten Bonderup" <fam-bonderup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> ID på baggrund af et databasefelt.
>
> fx
>

> Hvorledes refererer jeg til et sådan felt fra en JavaScript kodeblok???

Normalt når jeg skal referere til en frame gør man det via framens name og
ikke dens id...

<IFRAME id="<%= objFileItem.Name %>" name="myOffscreenBufferFrame"
SRC="<%=filsti+objFileItem.Name %>" STYLE="display:none">
</IFRAME>

Prøv med:
document.myOffscreenBufferFrame.href = "http://www.jubii.dk/";

Evt.:
document.myOffscreenBufferFrame[FRAMENS_NUMMER].href =
"http://www.jubii.dk/";

Thomas Mollerup