skydedøre
Fra : caspar

Dato : 14-11-01 10:48

Hej alle sammen

Jeg har et stort problem, der drejer sig om det excellente site
www.2advanced.com. Det drejer sig om det gamle site, hvor hele
interfacet er bygget op omkring nogle skydedøre der skiftevis
bevæger sig frem og tilbage, alt efter hvilke menupunkter man
trykker på. Jeg er facineret af den måde dørene bevæger sig frem
og tilbage på, og jeg vil gerne lære teknikken bag. Men jeg har
nu brugt en uge på at finde ud af, hvordan Eric Jordan (stifteren
af 2advance) har lavet det. Så vidt jeg er nået frem til bruger
han externe swf-movier til selve dørene, men jeg er ikke sikker.

Jeg vil være meget meget taknemmelig, hvis der er nogle af jer
Flash-eksperter der ude i cyberspace, som vil oplyse mig om
teknikken bag disse facinerende skydedøre. Adressen er
www.2advance.com, men I skal være opmærksom på at det er det
gamle site, som jeg taler om.

på forhånd tak

Caspar