Køb af nyt headset da mit plantronc er gåe~
Fra : Flare

Dato : 13-11-01 22:30

Mit GODE Plantronic HS1 headset er knækket i ledningen oppe ved
selve headsættet. Og for at jeg kan skille det ad bliver jeg nød
til at skrue en skrue ud som sidder gemt helt inde under en af
"puderne". Nogen der har dette headset og som kan se en løsning
på at få denne åndsvage skrue af?

Den eneste løsning jeg kan se er at brække den ene højtaler af
(den venstre), men så er jeg jo lige vidt! Ellers må jeg jo ud og
inverstere i et nyt

Har kigget på dette..nogen erfaringer med det?

AHS30 Stereo Headset til 189,-
http://www.altecmm.com/webapp/commerce/command/ProductDisplay?prr
fnbr=499400&prmenbr=9490&from=

Bare ÆRGELIGT med et headset til 500 dask!

Håber nogen kan hjælpe :(

Anders

Fra : Henrik Dissing

Dato : 14-11-01 17:59

On Tue, 13 Nov 2001 22:29:41 +0100, Flare wrote:

> [...]
>inverstere i et nyt
>
>Har kigget på dette..nogen erfaringer med det?

Nej, jeg har desværre ingen erfaringer i den retning overhovedet, og jeg må
give dig ret i at det ser svært ud.

Så vidt jeg kan se, er den bevægelige del (højttaler og ørepude) klemt i som
det sidste, men det er jo ingen garanti for at den kan trækkes ud igen uden
at knække. Som et alternativ kunne du prøve at rive ørepuden af, den er
tilsyneladende fastgjort med en ret samarbejdsvillig lim. Måske kan du
derefter få øje på en måde at få frigjort højttaleren uden overdreven vold.

Har du overvejet at indlevere den til reparation hvor du har købt den?

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Flare

Dato : 14-11-01 23:06

Tak for svaret. Har prøvet tage selve stofpuden af...men der
sidder vare et plastic gitter som man ikke kan komme
igennem...Reperation...hmmmmm 350-400 kunne jeg forstille mig
plus ventetid...så nupper jeg hellere et nyt