Bryst reduktions operation..hjælp...
Fra : Ønsker hjælp til en ~

Dato : 13-11-01 21:32

Hej alle..
Jeg har en god veninde, som har en meget stor barm, hvilke piner hende en
del, og derfor har hun nu meget kraftigt ovevejet at få den lavet noget
mindre.
Men nu melder der sig mange spørgsmål, om evt fordele og mest de ulemper der
kan komme som følger af et sådan indgreb.
Jeg har forsøgt at hjælpe hende, ved at søge lidt på nettet, men syndes ikke
lige at jeg fandt nogle sider der gav noget svar, er der en af jer, der ved
hvor man kan læse om andres erfaringer.????
Eller endnu bedre at der nogle af jer piger der har måtte gennemgå lignene,
så ved jeg at det vil være en meget stor hjælp for hende, hvis I ønsker at
dele jeres erfaringer med hende.

Vil udlevere hendes mail, ved henvendelse til min email.
På forhånd tusinde tak.

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm

Fra : mutti

Dato : 13-11-01 22:39

Hej

Jeg fik selv en brystreducerende operation for snart 15 år siden og har
aldrig fortrudt det. Selv i dag 3 (smukke) børn senere er min bryster
pæne...

/Mutti

Ønsker hjælp til en god ven.. <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bf184f5$0$4861$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Chokmah Xd@g

Dato : 14-11-01 03:43

"mutti" <Anonym_Doe@hotmail.com> wrote in news:9ss3u7$c0k$2@sunsite.dk:

> Hej
>
> Jeg fik selv en brystreducerende operation for snart 15 år siden og har
> aldrig fortrudt det. Selv i dag 3 (smukke) børn senere er min bryster
> pæne...

Det kan jeg kun respektere hvis du har det bedre med at have de bryster som
du gerne vil have selv efeter 3 fødsler så er det sgu sådan det skal være -
men som sagt så ofte før i identiske tråde gør det for din egen skyld og
ikke andres.

MvH
Bo