Cad program.
Fra : poul kristensen

Dato : 28-12-00 00:14

Som amatør mangler jeg et tegneprogram til skitsetegninger af huse( ikke
autocad så avanceret behøver det langtfra at være ), findes der et enkelt
program vil jeg gerne købe et sådan, eller have info omkring dette.

mvh.

Poulk@post10.tele.dk

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 23-01-01 18:12

Kig på Ingeniøren|Net: www.ing.dk under Shareware. Der er en del at vælge
imellem, og gode beskrivelser af de enkelte programmer.

Peter Blazejewicz

Fra : kch2001

Dato : 24-04-01 09:20

Hej Poul

Der findes et program til udelukkende at tegne bygninger og lign. Det hedder ArchiCad 5.x og 6.x, men det er meget omstændigt at bruge, hvis man ikke før har brugt sådanne programmer.

Det tog mig flere uger og timer til sent ud på natten for at finde ud af forskellige funktioner.

Programmet kan lave 3D samt tværsnit i 2D tegninger, hvor man så kan påsætte dimensioner.

Med venlig hilsen

Klaus Christensen

http://www.kandu.dk/