/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dobbelt høretlfs-udgangs-stik
Fra : diass
Vist : 4210 gange
122 point
Dato : 30-01-07 22:20

Hej alle

Findes der et stik-ting, som man kan sætte i sin høretlf-udgang (eksempelvis på computeren) som så går ud i et dobbelt stik? Jeg vil nemlig gerne sætte nogle trådløse højtalere til også.

Mvh.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-07 22:30

ja det gør der jeg har det selv. det dobbelstik koster ca 60 kr.
De fleste pc forretninger har dem. jeg har købt dem i en musikforretning
MVH Robert

Kommentar
Fra : diass

Dato : 30-01-07 22:32

Okay, fint!
Ved du/I evt. hvad et sådant stik koster, og om man kan købe det online?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-07 22:32

Ja ca 60 Kr

Kommentar
Fra : diass

Dato : 30-01-07 22:34

Ja, sorry.!

Jeg mente, om nogen vidste hvad et sådant stik HEDDER..

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-07 22:38

det kan jeg ikke huske, men det kan være en af de andre kan huske hvad sådan et hedder.
Forresten du kan også få det i en Radioforretnig

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 132 point
Dato : 30-01-07 22:49

Sådan en splitter findes i flere forskellige udgaver, her er en af dem:

http://www.brainvibe.dk/clonelist.asp?lid=245&fid=11&mid=9

Citat
Jack-splitter kan to personer bruge en mind machine på samme tid.

Denne jack-splitter sætter dig i stand til koble to brugere på en mind machine på samme tid. Der skal bruges to jack-splittere, en til hovedtelefoner og en til briller.

Stikket kan naturligvis også benyttes til walkman, mp3-afspiller og andre enheder der benytter mini jack-stik.

Vi anbefaler, at man benytter en strømforsyning når to personer benytter en mind machine. Vi har en typer strømforsyninger til mind machines her i butikken under "tilbehør"

Mini Jack-splitter m. ledning
Pris 45,00 Kr.

Den viste udgave består at små kabel stumper, men der findes også type som består af en plastikklods, hvor stik er indstøbt.

Men jeg vil nok foretrække typen med ledning.

Godkendelse af svar
Fra : diass

Dato : 30-01-07 23:04

Perfekt, lige den info jeg manglede!
Googlede lidt, og fandt en jack-splitter på http://www.danskdatasalg.dk/ til en 20'er (ekskl levering)

Tak, IBM760

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-01-07 23:14

Har du ikke en radio-/musikforretning i nærheden, så slipper du for at betale porto.
Merlin og Fona m.m.har helt sikkert sådan en splitter.

Tak for point.