/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
tv-reportage om Thorsøe ???
Fra : brokke44
Vist : 712 gange
150 point
Dato : 10-01-07 10:23

Fik af een af mine bekendte besked på, at der i går i tv2 (?) havde været en "trailer" til et senere program om en hundefabrik, som efter beskrivelsen kunne være Hofjoy/Thorsøe.
Min bekendte ved at dette usympatiske foretagende er een af mine yndlingsaversioner, men hun fik desværre ikke fat i hvilket program, der er tale om, og hvornår det bliver sendt.
Jeg har søgt - højt og lavt, men kan ikke finde programmet.

Hjælp !!! - Jeg VIL sidde i første række og nyde, at disse rædselsfulde mennesker bliver "ristet" (forhåbentlig) endnu en gang.

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 160 point
Dato : 10-01-07 10:29

Det var BASTA på TV2. Det kommer i morgen klokken 20.50...

Vaxen - som også glæder sig til at se programmet!!

Godkendelse af svar
Fra : brokke44

Dato : 10-01-07 10:39

Tak for hurtigt svar.

I foromtalen af programmet står der intet om hunde, men håber, at du har ret.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-01-07 10:40

I øvrigt handler det netop om HofJoy - eller rettere Golden Jive, som den hedder nu i datterens besiddelse.

Jeg kan genkende pigen fra indslaget - det er hende, der står længst til højre på denne side: http://golden-retriever.dk/index.php/365991

I klippet fortæller hun, at de fortsætter avlen trods forbud, og bare vil betale de bøder, der måtte komme...

Skruppeløst.....

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-01-07 10:44

Velbekomme - hvis du går ind på TV2' s hjemmeside, klikker på oversigt, skifter til i morgen, så står der at programmet handler om hundehandlere...
Så den er god nok

Mon ikke, der åbnes debat efter det program??

De skulle skamme sig...

Vaxen

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 10-01-07 10:50

TV2 bringer torsdag den 11. januar 2007 et kritisk indslag om min kennel Hof-Joy i programmet Basta.

Det skriver de selv på deres egen hjemmeside http://www.sandhed.info/
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : MetteSoft

Dato : 10-01-07 10:56

Det er med en sindsyg dame som er ligeglad med at hendes hunde går i for ringe kår, og hun bare må tage de bøder politiet gir hende, fordi hun ikke vil stoppe sin hunde kennel

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 10-01-07 11:37

bevi54.

Kan du bekræfte, at du er personligt engageret i HofJoy/Golden Jive ???

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-01-07 12:15

Brokke, jeg tror, det var et citat fra hjemmesiden, som Bevi54 satte ind.....

Vaxen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-01-07 14:14

NÅ. Jeg kikker med..