/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lave fotoslide til Youtube?
Fra : tonelone
Vist : 640 gange
220 point
Dato : 04-01-07 05:37

Hejsa !
Jeg har set at der på Youtube.com er nogen der har lavet et fotoslide show med musik ind over.
Er der nogen der ved hvordan jeg gør det?
Jeg har både billeder og min egen musik klar. Men ved ikke hvilket program jeg skal bruge eller hvordan jeg gør.
Det må være ret nemt når alle mulige 13 årige piger har det

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-01-07 07:51

Det kan du lave i Microsoft Power Point, eller hvis du ikke har det, så hente OpenOffice
http://da.openoffice.org/index.html hvilket er et gratis program

Accepteret svar
Fra : Dr.Disco

Modtaget 220 point
Dato : 04-01-07 11:10

Du kan også lave det i Windows Movie Maker. Det burde ligge på din PC hvis du kører XP.

Godkendelse af svar
Fra : tonelone

Dato : 04-01-07 14:38

Tak for hjælpen begge to. Det så jo utrolig nemt ud med Movie Maker

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 04-01-07 15:24

Kode
Det så jo utrolig nemt ud med Movie Maker

Præcis - derfor så jeg det ikke nødvendigt at forklare det nærmere...

Programmet har dog sine begrænsninger, men er en god start til at begynde at lave små film.

God arbejdslyst...