/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
include startside
Fra : qwang
Vist : 432 gange
120 point
Dato : 08-01-03 00:18

Jeg er begyndt at bruge include til alle mine sider. Men mit spørsmål lyder, hvordan får jeg denne side/link "news/news.php3?action=alle" til at være min startside

Jeg har prøvet med med <? include("news/news.php3?action=alle"); ?>
men det virkede ikke. Istedet kommer denne Warning op på skærmen: Warning: Failed opening 'news/news.php3?action=alle' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php/PEAR') in /customers/dca-online.dk/dca-online.dk/httpd.www/test/main.php on line 65

Hvad gør jeg forkert ?

Hilsen Lasse Jensen

Kommentar
Fra : qwang

Dato : 08-01-03 13:26

Det var hellers en god ide, men det kommer ikke til at virke som det skal. Jeg skal have fundet ud hvordan man kan include linket på min index side...

/Lasse

Accepteret svar
Fra : argantork

Modtaget 120 point
Dato : 09-01-03 12:04

Include burde virke selvom det nok er nemmere at holde styr på hvis det hele ligger i index.php ...

Hvis du sender mig main.php skal jeg nok se på det ...

hkmail@mailme.dk

arbejder selv på at få en php-side op at køre => http://chatten.users.whitehat.dk

Godkendelse af svar
Fra : qwang

Dato : 09-01-03 23:34

Tak for svaret argantork.

Kommentar
Fra : argantork

Dato : 10-01-03 09:09

Jeg sender dig lige et eksempel på include :)