/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
SV650S Passager/ længere ture
Fra : catttter
Vist : 275 gange
200 point
Dato : 07-01-03 14:25

har nu gennem længere tid gået og kigget på div. mc´r og har nu bestemt at jeg vil have mig en SV650S ville bare lige høre om der er nogen som har erfaring på længere ture på en SV´enten som fører eller passager !!! Er den "komfortabel" at køre på sådan i længere tid osv....

Kommentar
Fra : tl1000s

Dato : 07-01-03 16:12

Den er okay at køre længere ture på man sidder ikke så anstrengt på den

Kommentar
Fra : teufel

Dato : 14-01-03 17:41

Den er fremragende at køre langt på.Har selv været i Spanien med passager og telt(2xGivi36l sidetasker,blød bagtaske+magnet-tanktaske).Benzinforbrug ca. 18 km/l. Højeste hastighed 170km/t. Fra Køln til Kbh. på 12 Timer.
Uden problemer! Men Hvis du vil så langt som Spanien vil jeg anbefale at tage toget ;med DeutschBahn.
Kommer du/I til bjerge vil I opleve V-2 momentet komme til sin ret. Det er sååååå fedt!
Især motorvejen mellem San Sebastian og Bilbao er helt uhørt sjov.Ca.70 km bjerg-Motorvej!!
Desuden er Spanierne/Spaniolerne? vildt tolerante overfor motorcyklister der kører lidt stærkt!Deres træf er dog noget specielle,men en oplevelse.
Jens

Accepteret svar
Fra : duffy.com

Modtaget 200 point
Dato : 19-02-03 20:01

det er en alletiders motorcykel, har tit kørt min onkels med min fætter bagpå små ture fra århus til tyskland, ingen af os klager over turen så ja det er sgu en dejlig cykel at køre på.