/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mediacenter
Fra : Firstoftwo
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 23-12-06 20:43

Hvad er forskellen på XP home og XP mediacenter?

God jul til alle.

Firstoftwo

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-12-06 20:51

Det er det samme bortset fra, at Windows Mediacenter har et interface, der specielt retter sig mod billeder, film, musik og video... Man kan slå det til og fra, så hvis ikke man har brug for det, så kan man blive helt fri....

Vaxen

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 23-12-06 20:59

MediaCenter er en WinXP-Pro med en Media-overbygning

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 23-12-06 21:00
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-06 21:00

Og XP Home er ikke så meget for forskellige netværk som Pro versionen er

Kommentar
Fra : theking

Dato : 23-12-06 21:57

Forstil dig at alle dine film, tv, billeder og musik m.m. kan ses og styres meget enkelt (med en fjernbetjening) for mig er det fedt og mine børn elsker det.
Og det er kun Media center delen

God jul

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 25-12-06 15:11

Inden jeg deler points ud vil jeg lige spørge hvilket isenkram der skal til og hvor jeg evt. får fat i det.

Firstoftwo

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 25-12-06 17:25

http://www.hcma.dk/tips81to90.htm#no81

der står der noget om bl.a. specifikationer

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 26-12-06 10:58

Hej hcma
der står ikke noget om mediacenter (så vidt jeg kan se med min begrænsede engelskkundskabr)

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 26-12-06 11:01

hej theking
Hvad bruger du som fjernbetjening?

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-06 11:31
Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 26-12-06 23:18

Tak for såvidt hcma, kan man få en opgradering at lægge oven i pro versionen? det synes jeg ikke jeg kan finde

Kommentar
Fra : theking

Dato : 29-12-06 19:22

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 26-12-06 11:01

--------------------------------------------------------------------------------
hej theking
Hvad bruger du som fjernbetjening?

Er lige kommet hjem, derfor mit sene svar.
Jeg bruger med stor fornøjelse en Logitech Harmony 895, der samstidig tager ALT andet jeg har i vores hjem. Forstærker, CD, Alle andre tv i huset, PS2 m.m. super cool remote.

mvh. The King

Kommentar
Fra : theking

Dato : 29-12-06 19:25
Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 01-01-07 14:39

Tak for svaret hcma.

Og til theking, Jeg har ikke lige "tid" til at købe den du henviser til