/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan man få sine point igen?
Fra : theper
Vist : 432 gange
10 point
Dato : 23-12-06 08:16

Nu trykkede jeg lige på en uheldig knap,
så mit spørgsmål fik tildelt alle mine ledige point

Kan jeg trække spørgsmålet tilbage eller
på anden måde få mine point igen?

julehilzn
Per

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-06 08:22

hvis der er skrevet i det spørgsmål du har stillet kan du ikke få dine point igen

hvis du stiller et spørgsmål og ingen endnu har svaret kan du annullere og få dine point igen.

hvis du annullerer et spørgsmål der er skrevet i får du 5 point retur

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 20 point
Dato : 23-12-06 08:24

Såfremt ingen har svaret på dit spørgsmål, kan du bare slette det

Godkendelse af svar
Fra : theper

Dato : 23-12-06 09:40

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-06 10:09

Citat
Såfremt ingen har svaret på dit spørgsmål, kan du bare slette det

sikke noget julenissevrøvl man kan ikke SLETTE - man kan ANNULLERE

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-12-06 18:34

->miritdk
Glædelig jul(eordkløveri)

Kommentar
Fra : miritdk