/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Power Cinema
Fra : bensc
Vist : 333 gange
20 point
Dato : 17-12-06 15:58

Har en bærbar PC med Power Cinema og mulighed for at brænde DVD.
Systemet har plads til 15 kanaler.Da jeg har ca 3o på TDC´s fuldpakke
kunne jeg ønske mig at vælge ud hvilke programmer der skal være på
PCén. Det kan jeg ikke finde ud af. Hvordan gør man det. ?

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 10 point
Dato : 17-12-06 17:07

Lidt flere oplysninger om dit system, ville gøre det noget nemmere at gætte sig frem!
Men prøv at læse vejledningen til din PC, det er altid en god løsning, når egen fantasi ikke slår til!

Godkendelse af svar
Fra : bensc

Dato : 18-12-06 12:08

Tak for svaret severino.
problemet er at man beder Power Cinema (Poc) om at scanne tv kanaler
fra antennen. De fleste kanaler kører Poc henover, giver blot et kort glimt
på skærmen, mens de Poc vælger til menuen vises lidt længere tid.
F.ex. ser man ikke DR1 Tv2
Vejledningen til Poc giver ingen oplysning om hvordan man løser problemet.
Mit håb er at en eller anden har været ude for samme problem.