/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
msn virker ikke!!!
Fra : Henry89
Vist : 3760 gange
100 point
Dato : 22-11-06 22:30

Hej,

Mit msn har ikke virket i en uges tid nu, jeg er ved at være træt af at jeg ikke kan logge på :/
Hver gang jeg prøver skriver den : Det lykkedes ikke at logge på windows live messenger, fordi tjenesten midlertidig ikke er tilgængelig. Prøv igen senere.
Fejlkode: 80040111

Jeg har prøvet at geninstallere msn og reperarer.. Ingenting har endnu virket :(
Nogle der har en idé til hvad jeg kunne gøre ?

På forhånd tak =)

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-06 22:46
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-11-06 23:01

Nogle er blevet hjulpet af dette:

1. Klik på "Start", "Kør", skriv "REGEDIT" i feltet, og tryk på ENTER.

2. Klik på "HKEY_CURRENT_USER" i registreringeditoren, efterfulgt af "Software", derefter "Microsoft", "MSNMessenger" og til sidst "Policies".

3. Vælg nøglen "Policies" og slet mappen.

4. Genstart din computer.

5. Log igen på Messenger.

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 23-11-06 03:26

hejsa. jeg havde samme problem, jeg lavede en systemgendannelse, det hjalp. nu kan jeg så til gengæld ikke komme ind i min indbakke, men det løser sig vel også. he he. vh lianes.

Godkendelse af svar
Fra : Henry89

Dato : 28-11-06 18:19

Tusind tak for hjælpen.. :D
Det var en stor hjælp :D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 19:37

velbekomme godt du kører igen