/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Anbefaling af gratis antivirus
Fra : axelbjarne
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 03-11-06 18:35

Når AGV vil til at tage penge på januar 2007, så vil jeg gerne høre om gode erfaringer med andre gratis antivirus programmer.

med venlig hilsen
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 03-11-06 18:36
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-11-06 18:40

Avast!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 18:41

naaaaaaaah mostercamillaglad - intet overgår active virus shield - det er kaspersky´s

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 03-11-06 18:49

kan ikke udtale mig om Active Virus Shield, da jeg ikke kender det (og har ikke for megen tiltro til AOL og deres tendens til reklamer/spyware)
Jeg ville selv vælge Avast, hvis jeg stod over for valget (hvilket jeg ikke gør, da jeg er udmærket tilfreds med Norton System Works Pro)

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-11-06 18:56

Citat
naaaaaaaah mostercamillaglad - intet overgår active virus shield - det er kaspersky´s

Jeg er ganske enig med Camillasmoster

http://www.avast.com den duer du!

IAH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 19:16

ingen probs med active virus shield overhovedet

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 03-11-06 19:23

Tak for svaret miritdk.

hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 19:25

velbekomme - du bliver tilfreds med den - sinker ikke noget og opdaterer hver time - osv osv - vil du ikke have aol´s toolbar kan du vælge enten at fravælge under installation eller afinstallere bagefter

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 03-11-06 20:18

Avast er testet til at vre dem der har bedste de opdateringer. og det opgraderer ofte nrmest daglig.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-06 20:37

Efter min mening er AOL antivirus bedre end alle købe eller gratis programmer, bortset fra den originale Kaspersky scanner, som også har "proaktiv beskyttelse".

Når man kan få noget der er så godt, gratis, er der slet ingen mening i købe.

Indrømmet, AOL har et lidt dårligt image, og har i nogle tilfælde været nogle "bisser", men der er absolut ingen skjulte "overraskelser" i virusprogrammet.