/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Første Dansker i Rummet
Fra : disken
Vist : 736 gange
50 point
Dato : 23-10-06 19:19

Så for mange År siden en udsendelse om at sende en Dansker ud i rummet. DR/ TV2 i sammen arbejde med SuperSpar.
Kontaktede i sin tid ??? for at høre, hvornår de blev smidt ud i Rummet, og fik det svar,
At når der opfindes en Rumfærge/ program fra EU, skal de være ''mellem'' de første.
Eller selv vil betale, hvilket ikke var aftalen, da udsendelsen blev udsendt

Men har til Dato intet hørt fra dette Emne.

Nogen der husker denne udsendelse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 19:34

Jow jeg husker godt udsendelserne, var det ikke den der hed - Missionen? -

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 23-10-06 19:36
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 23-10-06 19:38

han valgte pengene, der var mulighed for de 2 ting. Dog valgte han først rejsen, men med de lange udsigter blev det pengene

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 19:43

JO/SÅMÆN, men hvad pokker er der blevet af dem, tror NÆPPE, de har samme KONDI tal i dag.
Og var der ikke noget med at vi skulle sidde og SMS på dem, eller var det bare FUSK.
Og tvivler stærkt på at udsendelsen var fra 2005.
Men sikkert bare andre DK´ere der er utilfredse.
Mener at huske, jeg klagede til dem i 2002, men kan ikke huske det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 20:01

Udsendelserne var heller ikke i 2005, vi skal længere tilbage, 2002 er et godt bud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 20:02
Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 20:13

Nordsted1
Ja - hvad skal man sige, ingen der kan huske skidtet, men altså, de burde have INFORMERET alle de mennesker, der stemte på et eller andet.
Da jeg lige kom til at tænke på dette, i forbindelse, med en HANDYMANN, der skulle erstatte, en Leth som skulle uskiftes OGSÅ, men vinderen ville vistnok ikke, eller.
Men kan da huske, jeg ville have mine afstemnings-penge/ sms ér tilbage, når man ikke får hvad man FÅR, tror du ved, hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 20:15

Citat
Tilbage i 1999 var jeg en af flere tusind deltagere i Den Store Mission på TV2.

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 20:24

Tak for svaret Nordsted1.
Og det var År 1999 så derfor jeg ikke kunne huske det mere
Men mere svindel______igen-igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 20:25

disken jeg ved godt hvad du mener, så sent på aftenen er det heller ikke endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 20:27

disken jeg syntes du husker godt, jeg havde da helt glemt den store mission, indtil du nævnte den, jeg har aldrig været med i en konkurrence hvor man skulle deltage via sms, jeg gider ikke bruge penge på det, er det ikke gerne noget med 4 kr + normal sms takst, snyd og bedrag er det