/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigste flybillet fra Nice til Danmark~
Fra : Lene44
Vist : 475 gange
120 point
Dato : 20-08-01 20:47

Hej! Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af hvilket flyselskab, der er billigst, når man skal fra Nice til København eller Billund og tilbage igen? Rejsetidspunkt er sidst i september eller først i oktober. På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-08-01 11:08

On Mon, 20 Aug 2001 18:46:44 GMT, "Lene44" <Lene44.news@kandu.dk>
wrote:

>Hej! Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af hvilket flyselskab, der er
>billigst, når man skal fra Nice til København eller Billund og tilbage
>igen? Rejsetidspunkt er sidst i september eller først i oktober. På
>forhånd tak!e andre
>muligheder ?
www.flypriser.dk

Kommentar
Fra : finnjak

Dato : 23-08-01 00:50

Gå på www.qxl.dk flyrejser
Gi' et bud på kr.12
Det kan jo være du er heldig!

Kommentar
Fra : finnjak

Dato : 23-08-01 00:54

Ups!! Sorry
Det er qxl.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-08-01 15:40

Prøv kronborg rejser, de har altid haft super billige billetter til Nice!

Accepteret svar
Fra : AnnaS

Modtaget 120 point
Dato : 05-09-01 18:52

Sidst i september/først i oktober kan du på www.kronerejser.dk komme til Nice for 995;-