/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke Mirit.dk
Fra : Nordsted1
Vist : 805 gange
200 point
Dato : 21-09-06 12:04

Et stort tillykke med de to år på Kandu

ja for det er da idag, har jeg både hørt og set

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-09-06 12:25

Kun to år ?
Du holder dig godt Mirit !
Gambrinus

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 21-09-06 12:25

Ja TILLYKKE til Mirit.dk

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-09-06 14:40

og her troede jeg, at jeg ku' komme først, men det går ikke altid som ...

menmirittemin, stort til lykke med lige præcis så mange år, som det føles, nemlig mange. altid på pletten.
...aase øh åse

Kommentar
Fra : e91m

Dato : 21-09-06 16:03

Hej Mirit

Til Lykke med 2 års dagen, well done pal , og et personligt tak for alle de gange du har hjulpet mig privat. Keep up the good work

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-09-06 16:33

Tratratratradahhh - Tillykke med din 2 års fødselsdag! Miritdk

Ønsker du dig dukkehusting?

MiritMoster

Kommentar
Fra : abella

Dato : 21-09-06 17:16

HEJ MIR EN HILSEN FRA OS ALLE OG TILLYKKE MED TIDEN PÅ KANDU OG DE ANDRE FORUM

MOR KAN IKKE KOMME TILAT SKRIVE TIL DIG SÅ DU FÅR EN HILSEN FRA MIG PÅ HENDES COMPUTER

MVH THOMAS OG FAMILIEN :)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-06 18:14

Mirit

@}->-- @}->--

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 21-09-06 18:41

øhhh hvem er mirit.dk ????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-09-06 18:55

>> ((( ))) marit

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-06 18:56

Ja, jeg prøver da bare at skrive ordentligt... punktum før dk er da helt almindeligt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-06 18:57

Det er et glasfirma

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-09-06 19:00

Du har ski ret
http://www.mirit.dk/

En elefant i en glas butik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 19:00

haha netop natmaden (og den har vist været oppe engang før for længe siden)

Nordsted1 hvorfor skriver du tillykke til et glasfirma - jeg kan da ikke se dem som bruger her på kandu

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-09-06 19:05

du har da noget tilfældes med glas pusjerne miritdk>

Leveringssikkerhed

nu skal jeg nok være sød

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 19:08

Citat
En elefant i en glas butik
...m.m manse9933 kender vi to hinanden ???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-09-06 19:14

øøøøhhhh ????? måske ikke mere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 19:16

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-06 20:36

Så er det vist nu jeg skal prøve at redde den, ved at skrive, at Miritdk tænker glasklart eller hvordan kan jeg mon redde den nu??

Ehm... anede da ikke der var et glasfirma der hed sådan

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-06 20:49

Nordsted1.dk

Glas fra mirit.dk er da både stærkt, klarsynet, kunstnerisk, splintfrit,
og kan fås tilpasset(med runde former) , ingen opgave er for lille eller for stor !
Det er da derfor at du tænkte på miritdk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-06 20:52

Tror altså osse at MIR er god til dersen med windows

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-06 20:59

Nåå ja selvfølgelig var det da sådan jeg tænkte natmaden, godt du kunne hjælpe mig med at få det defineret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 21:01

jeg hygger mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-06 21:05

Det skal man oss på sin kandu føs'da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 21:28

aaaaaaaaaarrrhhh nordsted1 vel også uden

btw så er jeg ikke splintfri - husker udemærket to stålkroge i håndleddet

Hvem filan kaldte nu lige mig for MIR ??? natmaden hvor har du det fra ?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-06 21:31

Stålkroge i håndleddet, hva' hevlede havde du lavet??

Jow jow, selvfølgelig skal man også hygge sig uden at ha' føs'da, men så især når man har

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 21:44

tror jeg ikke lige jeg vil oplyse om

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-06 21:47

ÅÅh jooo, jeg vil også hygge mig, sig det nu

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-09-06 21:58

Åh ja, kom nu, miritski..... du tør ikk'....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-09-06 22:19

ARRRRJ.... TENØKKE!!

To år... jow jow... en gammel rotte - Kandurotte....

Sååååå gir hun nåk en lillæ eeeeen.......

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 22:19

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-09-06 22:21

GUUUUUD... Jeg har sgi da selv snart kanduføsda....

Så det der med en lille en...Æhhhh.... Ku vi byt' ???

Du mildeste, jeg var da helt sikker på, at du havde været her et par menneskealdre mere end jeg selv....

Der kan man bare se

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 22:24

ok vaxen vi bytter - du gi´r så en lille en

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-09-06 22:31

Eeeeeen lille bitte eeeeen

SKÅl!

(I et stort glas køligt postevand..... )

Og så tror jeg vidst, der er sengetid...

Hav et par skønne fødselsdagstimer.... Nyd det så længe det varer

Vaxen ....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 22:32

hehe sov sødt vaxen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-06 22:40

MiritMIR , det har din familie da sladderet op, eller rettere Thomas,
Da hans mor kunne ikke lige komme til at skrive

Ihh ja og vaxen det nærmer sig, men tror du ikke snart at din kæreste, så også bliver 15. år
Ups ! sorry

Hvis det kan spare på opvasken, så drikker jeg da gerne af kaffekanden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 22:44

ups natmaden det har jeg ikke engang bemærket

fingrene fra kaffekanden !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-09-06 23:04

HEEEEYY, også tillykke fra mig

Hold da op, kun to år. Hvordan hulen kan man nå at hjælpe så mange, på så kort tid

Godt gået, og hold nu nogle flere år, ikk´?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-09-06 00:30

Du skal da også lige have et stort tillykke fra mig

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-06 08:17

Tak for svaret miritdk. Jeg håber du havde en god dag??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 09:38

Nordsted tusind tak - altid ører og øjne åbne - det bliver de glade for hos glasfirmaet HAH - og punktum før dk ? næææ det er nemlig slet ikke så almindeligt trods alt

Gambrinus - nemlig

zibas - hah blev glasfirmaet glad for lykønskningen ;-P

aasenissum - aase - åse - nåååh en fjerdeplads er da ikke det værste i køen

e91m - selv pal og velkommen tilbage på kandu - bliver du denne gang ? Drillepind

Camillasmoster - det horn er forhåbentlig ikke et du har i siden på mig - tratrattratratdahh retur - ingen dukkehuse og dukkehuseting her - niksenbiksen - orker det ikke

abella - dvs thomas - sjovt at høre fra jer og hils ab

natmaden - tak for roserne - (hvis det da ikke er softice) - btw thomas er ikke familie, det dementerer jeg lige før han bliver muggen (ikke dumt med softice forresten)

Manse9933 - marit ? Joooo måske et nyt id - elefanten er ellers taget til overvejelse - høh tror ikke du kan være sød

Vaxen - du kan selv være en gammel rotte kan du - btw jeg kom med garanti FØR kandu - husk nu vi har en bytteaftale #@

stl_s - har du nogensinde hørt om RICHS ?

Toupie - tak din lille lurer - rigtig længe siden ja - og hold så OP med at have noget du ikke har når du har det hvis du altså - øhh hvordan var det lige det var

og rigtig meget godmorgen til jer alle - hold da helt ferie - solskin fra solen kravlede over horisonten - lovning på over 22 grader - er det ikke svært af fatte at vi er sidst i september og oktober ligger lige om hjørnet ?? Nyd det hvem nyde det kan og rigtig god weekend