/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Messenger handwrite
Fra : CerwinVega
Vist : 473 gange
29 point
Dato : 20-09-06 23:20

Hej !

Jeg kan ikke få mit handwrite eller draw plugin til at virke på min messenger live plus ..den nyeste version.

Jeg har hentet forskellige filer herinde fra http://www.mess.be/ men kan ik få det til at virke efter utalige forsøg.

plejer at installere noget der hedder "Ink" og så "handwriter" plugin bagefter og intet sker...ingen forandringer.

Nogle der oxo har bøvl med dette eller forslag til at få det til at virke???

(Husk jeg bruger den nyeste messenger live plus.)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 23:33
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 39 point
Dato : 20-09-06 23:34

og så ind i indstillinger og flueben i vis fanen håndskrift

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 21-09-06 00:44

Hmm hvad er det Journal Viewer fornoget ?..har jeg da ikke haft brug for før og det link du sendte viser bare nogle iconer som man kan skjule..ikke fordi det hjælper mig her

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 21-09-06 01:09

aaah fandt ud af det men det var ikke under den fane som dit link hentydet til,,men tark skal du have makker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 01:19

sorry kom forsent til at gøre opmærksom på at det var to ting.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 01:21

ekstra sorry for jeg havde ikke opdaget linket ikke førte direkte til håndskrift

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 21-09-06 01:32

Men hvis man lige roder rundt i instillinger længe nok så finder man det :)..seek and u shall find ;)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 11:04

tjahh - jeg skulle vist blot have skrevet at du skulle skrive håndskrift i søgefeltet