/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DivX + Sub = DVD
Fra : NGB1212
Vist : 439 gange
20 point
Dato : 04-09-06 19:09

Ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med et lille problem jeg har..
Har en masse DivX-film med subs til, som jeg gerne vil have brændt ned på dvd (med underteksterne),, og kan bare ikk finde mig frem til et program der kan klare det...
Har indtil videre bare brændt med NeroVision, og så bare skidt på at der ikk kom undertekster på,, men kunne sgu være meget rart i nogen film med det skidt

Kunne være rart hvis nogen kunne hjælpe..??

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 30 point
Dato : 04-09-06 19:24

Der blev spurgt om det samme i dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/spg88906.aspx men jeg har ikke kunnet få det til at virke. Måske KAN DU.......

Kommentar
Fra : IvanKrog

Dato : 04-09-06 20:26

Du kan evt. besøge www.divx.com og downloade den nye Dr. DivX - den er freeware. Husk at installere nyeste gratis codec 6.2.5 først - ellers virker den ikke ordentligt - så skulle det være muligt at konvertere filmen til det nye DivX MED subs - hvis dette skulle svigte, er Virtualdub eller VirtualdubMod et godt bud på en konverter. Du skriver ikke noget om sub formatet, men hvis det eksempelvis er .srt, lægger du blot filen ind som undertekst og merger filen til en .avi fil med indbygget undertekst. Hvis du mangler mere hjælp, skal jeg vide mere om formaterne...

Godkendelse af svar
Fra : NGB1212

Dato : 04-09-06 20:44

Tak for svaret IceCap.

Tror jeg fandt ud af det

Kommentar
Fra : NGB1212

Dato : 04-09-06 20:50

Og takker IvanKrog Helt sikkert også noget der at gå videre med... prøver mig lige lidt frem, ellers kommer jeg nok kravlende tilbage ;-P

Men tak..

Kommentar
Fra : NGB1212

Dato : 04-09-06 21:01

Men hvor?? kan ikk finde Dr. DivX på siden..?

Kommentar
Fra : IvanKrog

Dato : 04-09-06 21:37

sorry - han er her:http://labs.divx.com/node/27 ...

Kommentar
Fra : NGB1212

Dato : 07-09-06 16:24

Takker for hjælpen IvanKrog....