/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
sjov gave ide
Fra : jakobal
Vist : 1864 gange
100 point
Dato : 26-08-06 06:40

Hej min søster fylder 30 år jeg har købt hende en gave som hun har ønsket sig men jeg ville gerne lave en lille sjov ting ved siden af gaven er der nogen der har en sjov ide til hvad det kunne være.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-08-06 07:39

Det kommer da helt an på hvad hun er for en type, og hvad den "rigtige" gave er, en sjov gave kan være noget der indikerer at du har misforstået hendes ønsker, eler det kan være noget der får selskabet til at grine (kræver at din søster har selvironi) det kan også være alt muligt andet, så frem med nogle oplysninger....

Der er mange sjove ting at finde hos

www.gadgets.dk
www.iwantoneofthose.com

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-08-06 07:39

det kommer jo meget an på hvad der er sjovt, og hvad prisen må være.........

Jeg har lige fået et ½ års Guitar kursus for begyndere af min kone, så nu går jeg med nerver på men jeg syntes da gaven var meget sjov, ihverttilfælde overraskende GG. Det kostede omkring 700.-

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 26-08-06 11:01

Det kommer, som de andre siger, an på hvilken type hun er. Dog er det nok lidt lettere at finde på noget sjovt til kammeraterne. Jeg har en kammerat der fyldte 30 for et par uger siden, og ham gav vi en "ølbønk" til haven. Dog havde vi modificeret den, så der var sikkerhedsseler på, så man ikke falder af uanset hvor fuld man bliver. Synes selv den var meget sjov... og han blev ihvertfald glad for den! (Den virker også fint!)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-08-06 17:56

Citat
Dog er det nok lidt lettere at finde på noget sjovt til kammeraterne.

Så er det dérfor, det var så kedeligt til mine to runde dage - ingen peberkværne da jeg blev 30 (hade endda overvejet at hænge en hylde op inden, så den var klar til dem alle sammen) og ingen sang fra musikmenneskerne til min 40 års.

Hold kæft, hvor er det kedeligt at være pige - jeg vil være en dreng - de får alt det sjove

Moster

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-06 18:02

Jeg var med til en rund dag engang, og vi var nogle stykker, der skulle købe gaven.

Vi supplerede den rigtige gave med en "hade"gave:

En CD med Gustav Winkler (den kunne byttes til en mere ønskelig CD), nogle ugly shorts og en striktrøje fra genbrug (her kunne det jo være en spinlonkjole el.lig.)

Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 28-11-06 08:52

Tak for svaret Camillasmoster.